| ajuda amb el lock | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Arkania
Nombre de missatges : 291 Age : 39 Registration date : 12/09/2008
| Assumpte: ajuda amb el lock Ds Gen 31, 2009 8:37 am | |
| Bé, m'estic pujant un lock, ja esta a lvl 10, ja tinc el voidtank mejejeje i m'agradaria que m'orientessiu una mica per lvlejar amb una build demon. Mershi | |
|
| |
kermit Guardià
Nombre de missatges : 90 Age : 42 Registration date : 05/10/2008
| Assumpte: Re: ajuda amb el lock Ds Gen 31, 2009 6:06 pm | |
| Jo t'ecxplico, la tactica a seguir és la següent. 1.-Apretar Esc 2.- Logout 3.- Sel.lecciones el lock 4.- Delete char 4.- "DELETE" Aixi tindras el millor lock possible PD: Digali lock digali Tuno. Lease Lock bueno lock muerto Amb tot el meu amor de rogue als locks | |
|
| |
Souka Veterà
Nombre de missatges : 379 Age : 35 Registration date : 04/10/2008
| Assumpte: Re: ajuda amb el lock Ds Gen 31, 2009 7:19 pm | |
| AJJAJAJ eso eso! Best Build for Lock! Delete Lock! pro tas deixat una cosa hort... New Char: Rogue, name: Kill_locks, xDDD | |
|
| |
Talegar Guardià
Nombre de missatges : 57 Registration date : 24/09/2008
| Assumpte: Re: ajuda amb el lock Dg Feb 01, 2009 6:35 am | |
| cuanta enveja hi ha pel mon... rogue and mage manker... podrieu fer un grup darenes , aixi ajudarieu a la penya a pujar de rating xDDD PD es broma eh , no us enfadeu | |
|
| |
Arkania
| Assumpte: Re: ajuda amb el lock Dg Feb 01, 2009 10:56 am | |
| | |
|
| |
Levethix Iniciat
Nombre de missatges : 43 Age : 34 Registration date : 14/12/2008
| Assumpte: Re: ajuda amb el lock Dg Feb 01, 2009 3:43 pm | |
| Avera amb el warlock tothom diu de pujar primer sent Affli fins al 50 (jo aconsello 55) i després pasarte a Demon, pero si vols pujar sent demon aixó ja és cadascú com vol. 17/54/0 Vas ficant els puntets a Demon i al final lo de Affli, aquesta es la build que tenia més o menys amb el lock (l'unic que amb 10 punts menys a Affli) Espero que et serveixi, per cert, tu que tens un Druida Resto, ara me'n vull pujar un, aconsellam tu per pujar plis | |
|
| |
Souka Veterà
Nombre de missatges : 379 Age : 35 Registration date : 04/10/2008
| Assumpte: Re: ajuda amb el lock Dl Feb 02, 2009 1:18 am | |
| Enveja? Jo?? ke vah!! Pero si em sento overpower am el mago... i no parlem del mago a arenas tale... arcane mage..... us PWNEJA a TOTSS!!! MUAHAHHAHA | |
|
| |
Arkania
| Assumpte: Re: ajuda amb el lock Dl Feb 02, 2009 10:06 am | |
| - Sephiroth escrigué:
- tu que tens un Druida Resto, ara me'n vull pujar un, aconsellam tu per pujar plis
feral... de caaaalle. pegues pegues pegues, et cures pegues pegues pegues mentre set regenera el mana, et cures, pegues pegues pegues, i vas fent... jo nomes vaig haber de averiguar on comprar aigues a nivell 29 quan vaig fer la meva primer bg... - Souka escrigué:
- Enveja? Jo?? ke vah!! Pero si em sento overpower am el
mago... i no parlem del mago a arenas tale... arcane mage..... us PWNEJA a TOTSS!!! MUAHAHHAHA Quanta skill souka: slow, arkane barrage, explosion de fuego, arkane barrage, blink, misils dampejats, arkane barrage (si no es que el tiu ja sha mort), pom pyro, arkane barrage... 6 botons quin record! :O | |
|
| |
Anarks/Cokoliso Guardià
Nombre de missatges : 395 Age : 33 Registration date : 14/09/2008
| Assumpte: Re: ajuda amb el lock Dl Feb 02, 2009 10:16 am | |
| I es que el pvp és una altra cosa?
Cheap shot, spam de hemorrage, stun, spam de hemorrage, blind, stealth, cheapshot, spam de hemorrage... i no diguem si ets Assasinate, que l'hemorrage es converteix en mutilate....
Go naxx mthfrks xD | |
|
| |
Arkania
| Assumpte: Re: ajuda amb el lock Dl Feb 02, 2009 11:32 pm | |
| home... amb el mage frost en una arena, en 3on3 tens el temps just per fer menjar i buffar a tothom, en 5on5 has de fer taula i buffar a tothom.
calcular el temps de cd de lescut de gel, montura i go.
esperar el sap del rogue... stun-shattercombo (treure elemental, castejar un frostbolt+stun+frostbolt+ice lance) sheep... vas pegant, asisint al colega, esperes a la ceguera del rogue per tornar a fer sheep...
amb el frost has de fer milions de coses anant amb un rogue.
amb un retri i un arkane no cal ni fer ovella, el repentance del pala que es instant ho fa tot....
pero realment es cert, en bg els rogues em veuen i es tiren directament la capa, sprint mutilate mutilate ambush i eviscerate... i caic...
i be, vena de moderador, recordo que aquest no es un post de mags sino un post per aconsellar a un pobre desgraciat sobre quina build ferse per levelejar sent demon... si la cosa es desmadra gaire mes haure de borrar post. | |
|
| |
Anarks/Cokoliso Guardià
Nombre de missatges : 395 Age : 33 Registration date : 14/09/2008
| Assumpte: Re: ajuda amb el lock Dt Feb 03, 2009 12:42 am | |
| - Cita :
- Avera amb el warlock tothom diu de pujar primer
sent Affli fins al 50 (jo aconsello 55) i després pasarte a Demon, pero si vols pujar sent demon aixó ja és cadascú com vol.
17/54/0
Vas ficant els puntets a Demon i al final lo de Affli, aquesta es la build que tenia més o menys amb el lock (l'unic que amb 10 punts menys a Affli)
Espero que et serveixi, per cert, tu que tens un Druida Resto, ara me'n vull pujar un, aconsellam tu per pujar plis resposta d'en sid més amunt :S | |
|
| |
Arkania
| Assumpte: Re: ajuda amb el lock Dt Feb 03, 2009 2:32 am | |
| ja ho he vist, aquesta es la unica que no es offtopic (agafant el sentit de offtopic com fora del tema del post) | |
|
| |
Missfit Iniciat
Nombre de missatges : 68 Age : 33 Registration date : 15/09/2008
| Assumpte: Re: ajuda amb el lock Dv Feb 13, 2009 1:19 am | |
| Jo per pujar vaig fer servir una full demon, i després a afli... Es com tens més supervivència, que es lo que nites al questejar. A mi em va anar molt bé, mors poc i el teu void amb els talents adequats sempre te mes aggro que tu.
Algo així
Però clar, per a gustos els colors. Aixó si, per a pujar, destro ni el tokis!!! o ets carn de mob.
Editat per darrera vegada per Missfit el Dv Feb 13, 2009 1:23 am, editat 1 cop en total | |
|
| |
Missfit Iniciat
Nombre de missatges : 68 Age : 33 Registration date : 15/09/2008
| Assumpte: Re: ajuda amb el lock Dv Feb 13, 2009 1:20 am | |
| Per cert, amb la full demon m'agafava els pulls de mob de quest de 3 en 3..xD Ja diuen ja que el lock no te preu per a questejar xD | |
|
| |
Arkania
| Assumpte: Re: ajuda amb el lock Dv Feb 13, 2009 5:29 pm | |
| reee, amb el mage son de 5 en 5 mhe passat a afli, void per tankejar, pegatas, i drenar vida, i au xD és tot el qeu faig xDD | |
|
| |
kermit Guardià
Nombre de missatges : 90 Age : 42 Registration date : 05/10/2008
| Assumpte: Re: ajuda amb el lock Dg Feb 15, 2009 12:02 am | |
| | |
|
| |
Arkania
| Assumpte: Re: ajuda amb el lock Dg Feb 15, 2009 4:20 am | |
| - Arkania escrigué: