the mogut el post perque al offtopic hi van les coses que no tenen a veure amb el wow XD
segons tinc entes, a la expa es podran tenir dues builds paraleles, jo seguire tenint la de frost per pvp, pero men fare una aixi:
http://www.wowhead.com/?talent=of0ibocZxgh0fcI0eox
a la part darcano un 30% de recuperacio de mana, i a la part de pyro, tot lo que dona critic i spelldamage amb el firebolt i quasi res mes, nomes el talent que amb el scorch poses un debuff stackable de debilitat al foc , aquesta build esta pensada per recuperar mana i fer una rotacio datacs 8x firebolt 1x scorch, la idea es fer 5 scorch perque sapilin 5 debilitats cada una de 3% de vulnerabilitat a foc, 3*5=15, un 15% mes de dmg es molta pupa XD pos eso, que menrollo, el cicle es 5 scorch, 8 firebolt (24 segons), 1 scorch (per mantenir el debuff que dura 30 segons), 8 firebolt, 1 scorch, etc.
Aixo sempre i quan hagi entes be els talents, que ja se sap...
Despres potser si a la branca de pyro no surt res mes que incrementi el critic o el spelldamage, potser magafo fins el pom i la pyro, que com thas pogut fixar no hi son en aquesta build, realment, no es interessant pel pve un cast de 6 segons amb un atac com la pyro...
i poderla fer instant, doncs potser si, pero poderho fer cada 3 minuts, a expenses de molt damage i critic, doncs no compensa.
De totes maneres, estic veient que la branca de frost, a la expa, el elemental millorat donara mana a la party... aixi que mhe de mirar si alguna build de frost es viable per pve...
Tambe et podries fer alguna tipus arcane fire, pero :S el que he vist dels arcane fire es que no fan molt mal constant, poden tenir boost de damage molt gruixuts, pero a expenses de mana i tal, he llegit que una build tipus 40/21/0 pot ser util quan tens molt spelldamage (+1000), pero si et mires una mica la branca de arcano, el que notaras es que hi ha talents de spelldamage estil: augmenta un 30% el dano con hechizos pero tambien un 30% el consumo de mana, i clar, no es rentable per fer bosses que es tiren en 20 minuts XDDD
Tambe he vist que molts mages de guilds first kill i tal porten builds estil 0/40/21, tenen posats talents de foc que donen critic i damage amb el firebolt i a la branca de frost talents que redueixen laggro i el cost de mana dels atacs de gel fins a tenir el ici veins i el cold snap, amb lo que tenen doble ici veins, realment, no em convens gens ni mica aquesta build, la porten els mags de nihilum i tal pero... el meu criteri em diu que la avantatge de tenir dos ici veins no compensa en tirar
21 punts de talents
que pots usarlos per conseguir el buff de combustion, que et dona que cada vegada que fagis un critic, el critic augmenti un 10% i que el buff duri fins que consegueixis 3 critics, el tier 5 amb una build pyro dona als mage 30% de critic aproximadament, amb aquest buff, 1r critic = 40%, 2n critic = 50%, 3r critic = 60% pero ja set treu el buff
clar, una burrada XD amb un cd de 3 minuts, i altres talents que donen forca critic i spelldamage....
(La veritat esque mestic imaginant una build per la expa amb aquests talents mes el pompyro, imaginat que tens el buff aket al 2n critic, 50%, tires una pyro instant, plaaaf, criticazo de 8k XDDDDDD seria collonut, el presence of mind te 3 minuts de cd, el buff aket de critic tambe tres minuts... cada tres minuts al mob li cauria un horror increible XD)
Resumint, ara mateix, la build de pyro que jo em faria seria 18/43/0.
La resta no em convens gens ni mica, pero a la expa haure de tornar a estudiar...
Per respondre a la teva pregunta, no crec que pel pve, la pyroexplosion, la onda explosiva, augmentar el critic amb el scorch, el reflectar hechizos del escudo de arrabio mejorado i el ultim de tots, el aliento del dragon, siguin gaire utils, aixi que full full fire no em sembla be XD
El talent darcano de 30% del mana se segueixi generant mentre llences hechizos es molt interessant, i si a mes es pot uzar i apilar amb larmadura de mago que et dona un 30% de regeneracio de mana... si realment sapilen i podem tenir un 60% de mana regenerantse, pot ser molt molt imbah, pero no ho crec, tot i aixi, podras deixar de fer servir la armadura de mago per fer servir el escudo de arrabio, i aixi guanyar el 3% de critic...
Vamos, 18/43/0 powa, a vera si tentabano a tu o al souka perque em feu de conillets dindies
PD: estic a praga escrivint amb un teclat xec, sense accents, sense ce trencada, sense apostrofs, mamma mia quina agonia
PD2: Ara marxo a dormir que estic que em caic, dema em mirare les possbiles builds per la expa
PD3: Mha entrat la curiositat i mhe mirat amb un flai rapid rapid la build per pve per lvl 80, a vera que et sembla http://wotlk.wowhead.com/?talent=of0Vf0MhzLMZ0E0bRhIhVubhc dema comento.